marți, 23 noiembrie 2010

Adora 2 [Partea a II-a]

Partea a doua a activităţii am dedicat-o lui Adrian Păunescu, am citit "Scrisoare din urgenţa inimii" ( mulţumesc Oana pentru text) şi am avut puţin spus plăcerea unei discuţii polemice interesante şi surprinzătoare, cu piste de "lectură" către lumea actuală, către o contemporaneitate lividă în care tinerii se văd nevoiţi că îşi creeze propriile opţiuni. Nu ar fi prima dată pentru mine când particip la o discuţie de gen despre "viitor", "carieră", "România", probleme actuale din societatea în care ne regăsim ( sau nu, fiecare cum poate), dar e cuceritoare o abordare la nivel de gimnaziu (vrem sau nu să admitem, colegii mei nu sunt nici macar a 9-a, de unde şi aprecierea mea pentru ei). Nu în cele din urmă, lectura textului poetic şi abordarea muzicală - "Rugă pentru părinţi", "Nebun de alb"  etc. ( am rămas pe linia interferenţei literatură-muzică) au constituit, de ce să nu recunoaştem, o dovadă şi o întâlnire pentru noi cu o poezie specială, de rezonanţă interioară ( personal, mi-a rămas în minte textul poeziei "Dreptul la întrebare" - o recomand spre lectură).
Mulţumesc celor care au venit, mai mulţi decât la prima întâlnire şi, pentru cei care se ştiu (secret, shh), sper să mă ţin de cuvânt pentru data viitoare, cu "surpriza" pe care nu am apucat să v-o mai fac.:D
Şi acum, să dăm iama în literatura contemporană, nu-i aşa? 
Salutări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu