marți, 12 octombrie 2010

Eveniment

SIMPOZIONUL DIDACTIC INTERNAŢIONAL
COMUNICARE FĂRĂ FRONTIERE
EDIŢIA  I
Octombrie  2010
Cu ocazia manifestărilor prilejuite de aniversarea a 150 de ani de existenţă a Colegiului Naţional “Ştefan cel Mare” din Suceava, Inspectoratul Şcolar Judeţean Suceava, Primăria Municipiului Suceava şi Colegiul Naţional “Ştefan cel Mare” Suceava anunţă desfăşurarea Simpozionului Didactic Internaţional   

COMUNICARE FĂRĂ FRONTIERE

Asta e prezentarea sofisticată, oficială şi, desigur, preţioasă. Mai pe scurt, trebuia redactată o lucrare de vreo 4 pagini A4 pe tema comunicarea fără linite, ţintă şi soluţie fundamentală a educaţiei contemporane, într-o limbă de circulaţie internaţională sau română. După o consultaţie cu un prieten de nădejde, am ales tema blogurilor culturale/ literare din România, despre care am scris în franceză, în ideea că şi noi trebuie să ne promovăm, domn'le, ce avem aici în ţară. Degeaba zice lumea că suntem la un nivel subliminal, nu e chiar aşa, şi nu e chiar pentru toată lumea valabilă problema asta. Trebuie să fii în stare să cauţi şi să găseşti ceea ce merită citit şi să dai de veste şi altora. Trebuie să ştii să pui în valoare ceea ce ai, chiar dacă e mult sau puţin. Şi ca să mă simt în ton cu spaţiul nostru, al lui "frunză verde", mi-am intitulat lucrarea "Feuille de vie - sur la grande famille culturelle roumaine des tilleuls". (Adicătelea, "Foaie/Frunză de viaţă - despre marea familie culturală românească a teilor"). Şi, drept să spun, abia aştept să o văd publicată. :D 
Cât despre blogurile culturale, iată o listă cu cele (infime la număr) la care m-am referit : 








Spor la bloggăreală!  Şi să ne-auzim sănătoşi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu